Direktlänk till inlägg 17 november 2011

Hektiskt verkligen,

Av Carina Almqvist - 17 november 2011 20:48

I dag har Trafikverket öppnat för provbokningar igen. Alla de stackars elever som inte kunde göra sin prov denna veckan skulle jag boka in på nya. Men inte fick de några förturer inte utan nu måste de vänta igen tills i mitten på december. Inte roligt att meddela dom det. Alla utom en var ändå glada och tacksamma för min hjälp. Dagen har verkligen gått i ett kör i dag. Jag har tillochmed inte hållit rast idag. Men faktiskt så gör det mig inget. Jag tyckte att det var superkul att allt funkade igen. En pappa till en elev som tog körkort september 2010 kom in och snackade och tog en kopp kaffe idag. Det är gott betyg tycker jag. Efter mat och träning så kollar vi nu på Bingolotto och dricker glögg. Mums. Men bingot kunde jag vara utan för jag tycker det är lite tramsigt faktiskt. Men nu har vi ju mysigt som söte sonen säger. Hoppas vi vinner något när vi nu ska sitta här.

Macka med ägg

Banan

Ananaspulver

Clemantin

Spagetti med köttbullar

Glögg och mandel

Tränat som vanligt med ljusblåmannen. Han tyckte att jag skulle räkna ut hur många mil jag har gått sedan jag började. Jag ska faktiskt göra det vid tillfälle.

Kram och lycka till alla bingospelare.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Almqvist - 12 december 2011 21:28

Så var det måndag och ny vecka igen. Helgen gick i rasande tempo och måndagen likaså. Om man skulle börja tänka på julklapps inköpen nu kanske. Jo men visst. Det hade ju varit OK om man hade visst vad man skulle köpa. Tur att jag inte har så många at...

Av Carina Almqvist - 11 december 2011 22:20

Äntligen helg, eller? Nähäpp. Den är redan slut. Var tog den vägen då? Jo.Vid spisen. Men jag är glad att jag har hunnit göra så mycket. Började vid 10 i morse och sätter mig nu här nyduschad och klar för sängen. Men det här har jag gjort: ...

Av Carina Almqvist - 10 december 2011 22:18

En supertrevlig lördag tillsammans med mina föräldrar. Vi började tidigt i morse med att äta frukost. Efter det bakade vi ca 300 musslor. Många som vill ha av dessa mycket goda kakor. Syrran ska ha, jag ska ha och mamma ska ha och inte ska vi glömma ...

Av Carina Almqvist - 6 december 2011 22:22

I bland händer det saker som gör att man tappar sugen. Det räcker med ett ord eller en konstig min så är man nere på noll. Riktigt så illa är det egentligen inte men känner att ibland kvittar det vad man gör eller säger för det misstolkas ändå. En bl...

Av Carina Almqvist - 29 november 2011 22:16

Ja det är det. Tiden bara springer iväg och vips så är det långt över tiden. Men det är ju så kul. Vad jag snackar om? Jo TV-spel. Just nu är jag hel frälst i Rachet å Clank. Det är så himla kul. Men livsfarligt beroende framkallande. Sonen håller ...

Skapa flashcards