Direktlänk till inlägg 27 november 2011

Syndig helg.

Av Carina Almqvist - 27 november 2011 21:23

Oj vad jag känner mig onyttig i kväll. Men oj vad skoj det har varit. Vi har hunnit med julmarknad i Sölvesborg och restaurang besök och mediamarkt och mycket annat. Men maten och träningen har inte varit som det brukar. Klenätta, grillad korv, fyra små rätter och nybakad mjuk pepparkaka och massa annat. Men det var gott och jag valde det själv. Så nya friska tag i morgon. Träning står även på programmet i morgon kväll.

Vi har köpt en eldstad också. Allt för att försöka få upp värmen i lägenheten lite. Här är inte så varmt om man säger så.

Tack till familjen för en trevlig helg och jag hoppas att du mår bättre i morgon sonen min. Man mår som man förtjänar.

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Almqvist - 12 december 2011 21:28

Så var det måndag och ny vecka igen. Helgen gick i rasande tempo och måndagen likaså. Om man skulle börja tänka på julklapps inköpen nu kanske. Jo men visst. Det hade ju varit OK om man hade visst vad man skulle köpa. Tur att jag inte har så många at...

Av Carina Almqvist - 11 december 2011 22:20

Äntligen helg, eller? Nähäpp. Den är redan slut. Var tog den vägen då? Jo.Vid spisen. Men jag är glad att jag har hunnit göra så mycket. Började vid 10 i morse och sätter mig nu här nyduschad och klar för sängen. Men det här har jag gjort: ...

Av Carina Almqvist - 10 december 2011 22:18

En supertrevlig lördag tillsammans med mina föräldrar. Vi började tidigt i morse med att äta frukost. Efter det bakade vi ca 300 musslor. Många som vill ha av dessa mycket goda kakor. Syrran ska ha, jag ska ha och mamma ska ha och inte ska vi glömma ...

Av Carina Almqvist - 6 december 2011 22:22

I bland händer det saker som gör att man tappar sugen. Det räcker med ett ord eller en konstig min så är man nere på noll. Riktigt så illa är det egentligen inte men känner att ibland kvittar det vad man gör eller säger för det misstolkas ändå. En bl...

Av Carina Almqvist - 29 november 2011 22:16

Ja det är det. Tiden bara springer iväg och vips så är det långt över tiden. Men det är ju så kul. Vad jag snackar om? Jo TV-spel. Just nu är jag hel frälst i Rachet å Clank. Det är så himla kul. Men livsfarligt beroende framkallande. Sonen håller ...

Ovido - Quiz & Flashcards