Direktlänk till inlägg 6 december 2011

Tappad sug.

Av Carina Almqvist - 6 december 2011 22:22

I bland händer det saker som gör att man tappar sugen. Det räcker med ett ord eller en konstig min så är man nere på noll. Riktigt så illa är det egentligen inte men känner att ibland kvittar det vad man gör eller säger för det misstolkas ändå. En blogg ska ju vara ett ställe där man kan ventilera sina tankar och funderingar men ibland passar det inte alla. Jag kommer inte att lägga ut min länk på facebok längre utan om ni vill kolla in mig ibland så gör det via bloggplatsen istället. Stora kramen till er mina riktiga vänner.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Almqvist - 12 december 2011 21:28

Så var det måndag och ny vecka igen. Helgen gick i rasande tempo och måndagen likaså. Om man skulle börja tänka på julklapps inköpen nu kanske. Jo men visst. Det hade ju varit OK om man hade visst vad man skulle köpa. Tur att jag inte har så många at...

Av Carina Almqvist - 11 december 2011 22:20

Äntligen helg, eller? Nähäpp. Den är redan slut. Var tog den vägen då? Jo.Vid spisen. Men jag är glad att jag har hunnit göra så mycket. Började vid 10 i morse och sätter mig nu här nyduschad och klar för sängen. Men det här har jag gjort: ...

Av Carina Almqvist - 10 december 2011 22:18

En supertrevlig lördag tillsammans med mina föräldrar. Vi började tidigt i morse med att äta frukost. Efter det bakade vi ca 300 musslor. Många som vill ha av dessa mycket goda kakor. Syrran ska ha, jag ska ha och mamma ska ha och inte ska vi glömma ...

Av Carina Almqvist - 29 november 2011 22:16

Ja det är det. Tiden bara springer iväg och vips så är det långt över tiden. Men det är ju så kul. Vad jag snackar om? Jo TV-spel. Just nu är jag hel frälst i Rachet å Clank. Det är så himla kul. Men livsfarligt beroende framkallande. Sonen håller ...

Av Carina Almqvist - 28 november 2011 22:22

Tidigare i höstas så gjordes en tilläggs isolering uppe på vindarna här i bostadshusen. Allt för att värmen skulle stanna kvar. Men efter stormen så ligger isoleringen utblåst på marken och en jäkla massa stoft sitter fast på våra nyputsade fönster. ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards