Alla inlägg den 2 maj 2010

Av Carina Almqvist - 2 maj 2010 14:59

Vilket helt otroligt väder det är i dag.

Solen skiner från en klarblå himmel.

Och vad gör jag?

Jo. Handlar, stryker, planterar om blommor, rensar på balkongen och slänger en massa skit, dammsuger och gjort färdigt mina ljusmanschetter som jag stärkte i går. Har jag fått någon hjälp? Nej då. Familjen är aldrig hemma känns det som. Jämt håller de på med bilen. Kjolpaket på. Större batteri ska i för att inte strömmen ska ta slut när han tävlar med musiken. Nya och större högtalare ska i och därmed måste det byggas en ny baslåda som passar till dom. Det var längesedan vi gjorde något tillsammans. Saknar det.

Det var inte lätt att få till volangerna på ljusmanschetterna. Jag använde mig av Verda stärkelse på tub. Men jag tycker inte att det blev tillräckligt styvt och hur jag än gjorde så fick jag inte till volangerna tycker jag. Men de blev fina ändå tycker jag.

   Vad tycker ni? Fina eller?


Nu ska jag sätta mig på min nystädade balkong med en kopp kaffe och koppla av i kanske 10 minuter inte maten ska lagas. Köttfärspaj står på menyn i dag.

Trevlig vårdag.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards