Alla inlägg den 8 april 2010

Av Carina Almqvist - 8 april 2010 10:50

F----n vilka idioter det finns.

När jag kom till jobbet nu för en liten stund sedan så blev jag utskälld efter noter.

Jag gjorde som vanligt när jag skulle parkera bilen. Körde upp en liten bit på trottoaren för att lättare komma in på min parkerings ruta. Där gick en gubbe och en kärring. Jag hade ögonkontakt med dom hela tiden och väntade lugnt tills de hade gått förbi och körde sedan lugnt och fint in i p-rutan. Vilken jäkla blåsning jag fick alltså för trottoaren är "väl till för att gå på". De skällde och gapade och tillslut så fick jag nog. Jag frågade om dom hade skällt lika mycket på en kille i 25-30 års åldern. Nä det hade vi inte vågat, sa dom. Nä men på en lugn och trevlig kvinna i 40 års åldern går det bra att ge sig på, sa jag.

Vi pratade en stund och jag bad om ursäkt för att jag hade kört upp på trottoaren (gjorde det bara för att få tyst på dom). Sicka jä---la människor det finns. Inte konstigt att det blir elände när vissa bara ska gapa och skälla.

En bra start på dagen.


  

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästboken


Ovido - Quiz & Flashcards