Alla inlägg den 1 november 2011

Av Carina Almqvist - 1 november 2011 20:11

Vilken härlig dag. Alla varit på bra humör och jag gillar verkligen när man kan ge och ta. Härliga Frida njuter av att jobba och jag längtar till de dagar hon kommer. Jenny och Per i Hörby firar 1-års jubileum i dag. Tänk vad tiden går alltså. Jag känner att detta var det bästa som kunde ha hänt mig. Att jag efter mycket vånda och bekymmer beslöt mig för att byta jobb och hamnade hos Igor. Det kunde inte bli bättre. Jag känner att jag "är" Igges Trafikskola. Jag kan det mesta på mina fem fingrar. Känner verkligen att det är här jag ska vara tills jag inte kan jobba mer. Jag ska se till att vår trafikskola ska överleva alla andra i hela kommunen. Hur låter det? Jag tillåter inte att något skit ska drabba oss. Härligt att höra att eleverna frågat efter mig och saknat mig när jag var ledig förra veckan. När de har kommit i går och i dag har de frågat hur veckan var och att jag var välkommen tillbaka. Sånt värmer verkligen. Tack alla mina goa elever.

Rågflingegröt med mjölk

Banan

Ananaspulver

Clemantin

Isterband, pommes

Kaffe

55 minuter på löpbandet. 5,4 km

30 X 2 situp

100 rodd

100 h-maskin

100 sidfläsk maskin

10 X 2 styrka

7 min skak på 7

 

Ovido - Quiz & Flashcards