Alla inlägg den 9 november 2011

Av Carina Almqvist - 9 november 2011 18:58

Att en felsägning kan göra att man blir utskrattad är väl för mycket eller hur? Känner mig egendomlig i kropp och humör. Tar på krafterna att alltid vara den glada och härliga Carina som alla är van vid att se. Men jag känner att jag inte har rätta gajsten nu för tillfället. Men jag hoppas att den vanliga jag snart kommer tillbaka igen. Jobbet har varit som vanligt idag. Lärarna stressar runt och gamla och nya elever kommer och går. Hjälpa här och hjälpa där. Självklart är jag på språng. I morgon är det dags igen. Har inget hänt denna vecka heller så blir jag tokig på allvar. Då vet jag verkligen inte om det är värt detta slit varje dag. Håll tummarna för mig är ni snälla.

Macka med kalvsylta och rödbetor.

Banan

Ananaspulver

Äpple

Smultronpulver

Något till kaffet i kväll.

Ingen träning ikväll, skönt, men jag har ju tvättstugan så ingen rast och ingen ro. Bara streta och gno.


Ovido - Quiz & Flashcards