Alla inlägg den 3 november 2011

Av Carina Almqvist - 3 november 2011 21:29

Det var ju detta jag kände på mig. Inte tusan hade de digitala siffrorna ändrat sig sen förra veckan. Fast jag vet att det kan bli så ibland så blir jag lika förbannad ändå. Det är andra gången nu som ingenting händer. Men 1 cm mindre i midjan var jag i alla fall. Alltid något. Man får vara glad för det lilla. En trevlig dag på jobbet. Ewas lilla flicka fyllde 5 år i dag och hade skickat en kram till mig via Ewa. Härligt. I morgon är det fredag igen. Var i h----e blir veckorna av alltså. Fortsätter det i den här takten så är det snart jul. Hajja. Eller not eller yes? Vet ej. Lite av båda.

I kväll gav jag verkligen järnet i träningslokalen. Blev ju så besviken i morse så nu jäklar skulle jag bara svettas ut några kilon. Började med 30 minuter i fart 5.9 och sedan ökade jag till 6.0 och körde i 1 timme. Det blev lite drygt 5.9 km. Gick igenom alla de andra övningarna också. En träningskompis tyckte att jag var helt otrolig som gjorde detta 5 gånger i veckan och han grattulerade mig till min viktnedgång. Roligt när man lär känna några nya medlemmar. 1 och en halv timme tog det idag.

 


Jag har käkat:

Macka med grillat fläsk och paprika

Banan

Ananaspulver

Morot

Clemantin

Lax med citronsås, potatis och rårivna morötter.

Kaffe och vatten.

Nu har jag kollat på Robinson och ska förbereda lite för morgondagen.

Hoppas Frida mår bra ikväll och vi ses nästa vecka vännen.

Godnatt Frida och sov gott. Hälsa Kalle.


Ovido - Quiz & Flashcards