Alla inlägg den 16 november 2011

Av Carina Almqvist - 16 november 2011 21:15

Något som kan göra att jag går upp i falsett är när människor inte kan städa i tvättstugan efter sig. Att man ska behöva börja med att dammsuga och torka av både tumlare och tvättmaskiner innan man kan börja tvätta själv. När jag ska börja tvätta efter en lång arbetsdag så vill jag ju bara komma igång så fort som möjligt så jag inte behöver hålla på tills jag ska lätta mig. Jag har bestämt mig för att om det är skitigt nästa vecka med så inte f---n ska jag städa heller. Det verkar ju inte behövas. Nä fy tusan för människor som inte kan göra rent efter sig.  Hade jag bara haft plats i badrummet så skulle jag skaffat mig en egen maskin och skitit i tvättstugan.

I dag på jobbet snackade vi faktiskt lite julklappar. Inte klokt va? Att jag som inte gillar julen pratade julklappar. Men man rycks med lite lätt. Särskilt i år. :).

I morgon är en ny dag och snart är det helg igen. Då måste jag verkligen försöka hitta någon tröja och varma, snygga kängor. Jag fryser fötterna av mig redan på jobbet. Hur ska det då bli när det blir riktigt kallt?

Macka med makrill i tomatsås

Banan

Ananaspulver

Clemantin

Blåbärspulver

Tjockaretunnbröd med ost och paprika

Tomat och äpple

Ingen träning i kväll eftersom jag har haft tvättstugehelvetet.

Ovido - Quiz & Flashcards