Alla inlägg den 29 november 2011

Av Carina Almqvist - 29 november 2011 22:16

Ja det är det. Tiden bara springer iväg och vips så är det långt över tiden. Men det är ju så kul. Vad jag snackar om?

Jo TV-spel. Just nu är jag hel frälst i Rachet å Clank. Det är så himla kul. Men livsfarligt beroende framkallande. Sonen håller mig sällskap och kommer med goda råd. Maken min tycker jag är tråkig. Dagen har varit kall och ruggig. Även inomhus. 2 fönster blev iallafall putsade i morse innan jobbet. I morgon är det redan onsdag igen. Harregud vad tiden går. Syrran har varit på Ikea i dag och köpt lite saker till mig. Måste få till en tid så jag kan hämta det. Hon har bland annat köpt Ikea glögg. Ska bli spännande att smaka.

Macka med skinka, paprika

Banan

Ananaspulver

Clemantin

Svärmors jättegoda medelhavs soppa, knäckemacka med ost

Glömde alldeles bort att fika ikväll.

Tränat har jag gjort. Det hann jag med också.

Goder natt.


Ovido - Quiz & Flashcards