Alla inlägg den 20 november 2011

Av Carina Almqvist - 20 november 2011 17:41

Så himla otroligt nöjd jag är med mig själv i dag. Denna helgen har försvunnit i ett nafs. Skulle verkligen behöva en ledig dag i morgon, men tyvärr så måste jag jobba. Började klockan 10 i går med att handla och sedan började jag med fönstren. Det hann bli mörkt innan jag var färdig med köksfönstren. Sen var det matlagning och därefter sömnade jag nästan i soffan. Sen på det direkt igen efter frukost i dag. Då var det dom jäkla fönstren i stora rummet. De är så stora och jobbiga. Önska att jag hade haft fönster med bara en framsida och baksida att putsa. Sen var det dags för balkongen. Maken tog utsidan för det vågar inte jag. Man måste nämligen stå på balkongräcket för att nå ordentligt. Sortera tidningar, förpackningar, panta flaskor och laga mat. Nu ska jag äntligen få sätta mig i soffan och få lite helg vila åtminstone. Ingen träning har jag hunnit med i helgen. Tar igen det i morgon. Vi hörs.


Ovido - Quiz & Flashcards