Alla inlägg den 12 november 2011

Av Carina Almqvist - 12 november 2011 13:00

Harregud så många tankar som flög igenom huvudet när jag fick ett samtal från Camilla. Arbetskamrat till syrran. Jag tänkte direkt att något har hänt henne. Men tack och lov så hade Camilla ringt fel. Hon skulle till en annan Carina. Så jäkla tokigt det kan bli men en hjärtattack var nära till hands. Nu har jag handlat och tränat och ska fixa till tårtan och sedan väntar jag hem killarna vid 14.30 Hoppas de får bilen klar tills dess. Det hade varit något att bita i Morfars bil. Den har nog inte blivit putsad på många år. Men nu ska den bli fin igen. Tårtbottnarna blev klara 21.30 i går kväll. Då la jag kokt äggkräm emellan och i dag ska jag bara dekorera med grädde och mandarinklyftor. Och vet ni vad? Jag kommer att unna mig en liten bit ikväll.

Ha en otroligt skön helg och njut av det vackra vädret.

Macka med kalvsylta och rödbetor

Sesamknäcke med kantarellost

Ikväll blir det kalkon med tillbehör hos kära mor.

TÅRTA.

Tränat hela rundan

Ovido - Quiz & Flashcards