Alla inlägg den 8 november 2011

Av Carina Almqvist - 8 november 2011 20:30

I dag var jag nära att ge upp. Jag ville verkligen inte träna. Min kropp är trött och jag känner att jag behöver vila. Men jag är ganska envis så när jag nu har bestämt mig för att köra så här november månad ut så ska jag göra det med. När jag var färdig så var jag nöjd med mig själv. Mina tränarkompisar ljusblåkillen och högskole tjejen kom ner i dag också. Deras ord styrkte mig att fortsätta. "Ge inte upp, du är snart hemma, sa dom". Jobbedagen har varit härlig som vanligt. Börjat skriva körjournal och boka in alla tider till halka,risketta, handledarutbildning för 2012. Intensivkursdatumen ska också föras in. Mycket som ska förberedas. Men kul.

Macka med kalvsylta och rödbetor.

Banan

Smultronpulver

Äpple

Proviva skogsbär

Hemmagjord pyttipanna med stekt ägg

Tränat som vanligt trots allt.

Suck

Ovido - Quiz & Flashcards