Alla inlägg den 4 november 2011

Av Carina Almqvist - 4 november 2011 19:49

Nu har jag lagt in en extra växel på min träning. Gick i rask takt 6 km i dag. Det tog 60 min och 24 sekunder. Jag går i fart 6. Sen körde jag igenom resten av passet också. Känner mig så otroligt nöjd när jag är färdig. Genomblöt av svett men oj så härligt. (tokiga mig, eller hur?)

Arbetsdagen har som vanligt gått snabbt och det är lika roligt varje dag.

Nu sitter jag i soffan å myser i min härliga overall. (den är så superskön). Jag ska snart sätta på lite kaffe och kanske jag tar en riskkaka till. Jag önskar er alla som orkar med att läsa en härlig fredagskväll.

Rågflingegröt med mjölk

Banan

Blåbärspulver

Ananaspulver

Kaffe

Det strålar en stjärna förunderligt klar...................

P.S Jag har fått reda på vem svampbob fyrkant är idag.

Ovido - Quiz & Flashcards