Alla inlägg den 14 november 2011

Av Carina Almqvist - 14 november 2011 20:45

Så har jag jobbat första dagen på en ny vecka igen. 5 nya intensivelever. Alltid kul att träffa nya elever. Helgen gick allt för fort. I går var vi hos mina svärföräldrar och grillade kött. Som alltid så var det otroligt gott. Stort plus till grillaren.

Fortfarande ligger trafikverket nere vilket gör att jag får telefonsamtal från oroliga föräldrar och elever. De undrar när och hur det ska bli av. Jag kan inte svara på något för jag har inte fått veta något mer än att det är stängt även i morgon och mer info följer vid halv 5 i morgon. Fortsättning följer.

Macka med skinka

Banan

Blåbärspulver

Clemantin

Ananaspulver

Tunnbrödsmacka med philadelfiaost.

Tomat och äpple

Tränat som vanligt




Ovido - Quiz & Flashcards