Alla inlägg den 11 november 2011

Av Carina Almqvist - 11 november 2011 19:16

Så där ja. Då har jag jäktat litet igen. Jobbat som vanligt och fortfarande har dom inte fixat kunskapsprovet på trafikverken så jag har ringt och meddelat alla som skulle skriva upp på måndag och tisdag att tyvärr så går inte det. Det ska vara stängt både måndag och tisdag och sedan vet dom inte vad som händer. Mycket dåligt alltså. Stackars elever. När jag slutade jobba idag körde jag direkt hem till mamma och pappa och bytte bil. Mina underbara killar ska putsa och polera den från mig till honom på farsdag. Snällt va? Sen när jag kom hem så stack jag direkt ner i lokalen och gick en timme och körde 30 X 2 situps. Mer hann jag inte för jag har lovat att baka rismaräng tårtan tills i morgon. En rismaräng botten tar 80 minuter i ugnen och jag ska göra 2. Nåja. Nu är den första i alla fall i ugnen och jag är inkrupen i mysoverallen. Tar en kopp kaffe och väntar tills nästa botten ska in i ugnen. Jag önskar alla en underbar fredagskväll.

Macka med kalvsylta och rödbetor.

Banan

Ananaspulver

Clemantin

Ananaspulver

Något gott till kaffet blir det nog.

  

Ovido - Quiz & Flashcards