Alla inlägg den 4 september 2011

Av Carina Almqvist - 4 september 2011 17:29

I dag har vi varit på Ikea i älmhult. Trodde inte att det skulle bli av men lite senare än beräknat kom vi iväg. Som vanligt hittar man lite här och där. Familjen hittade många bra ha grejer på fyndet. T.ex hyllor som vi ska sätta upp i verkstaden. När vi kom hem så körde vi till team sportia och köpte lite dojjor. Jag köpte ett par walking skor. Dyrt men behövligt.

I dag har min dag sett ut så här:

Frukost med youghurt med flingor och färska hallon. (måste ju ätas upp)

Köttbullar med potatis,sås och lingon.

Päronpulver.

Äpple.

Vatten, kaffe. lingon dricka.

I dag blev min promenad bara en halv timme lång för fast jag köper dyra fotriktiga skor så är mina hälar inte sammarbetsvilliga. Skoskav upp till knäna.

Men 30 minuters walking är bättre än inget.

Nu ska jag sätta på lite kaffe och koppla av efter en mycket trevlig dag med min kära familj.

P:S I morgon eller i alla fall under en snart framtid ska jag berätta en jätte härligt rolig sak. D.S

 

Ovido - Quiz & Flashcards