Alla inlägg den 30 september 2011

Av Carina Almqvist - 30 september 2011 19:49

I dag har det varit återigen en fullrulledag. Så otroligt mycket som händer varje dag. Kompis Frida har varit och hälsat på i dag. Jag hoppas innerligt att allt löser sig för henne till slut, så att alla blir nöjda och belåtna. Vår andra nya volvo har kommit i dag. Den lämnades till stripning i kväll. Ska bli spännande att se hur det blir.

I natt har jag faktiskt inte haft ont av gallan. Bara lite känning men inte så jag behövde ta stolpilla. Hoppas att det förblir så här nu.

Maten i dag har varit så här:

Macka med te

Banan

Päronpulver

Lax och torsk burgare i bröd med sallad, tomat, dressing och lök. Det var smarrigt.

I kväll blir det en liten kaffe.

Tränat har jag gjort även i dag.

En halv mils gång. (hörs väl något)

30 x 2 situps och 10 X 2 styrkemaskin.

Hoppas nu att ni alla får en härlig kväll och Frida, om du läser detta så kramar jag dig och ser fram emot måndag då du/jag ska få lite klarhet i det hela. Hoppas jag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards