Alla inlägg den 24 september 2011

Av Carina Almqvist - 24 september 2011 15:38

I dag är det kräftskiva på gång. Ska bli himla kul att träffa de mysiga människorna igen. Det var så längesedan nu. Och Boy. Fina lilla vovven kommer också med. I dag har jag städat och fixat lite här hemma och sedan tog jag min vanliga träningsrunda ner i källaren. 50 minuter rask walk, 30 X 2 situp. En maskin för armar,bål och bröst. TUNGT var det. Hade inte kollat innan jag började så vikterna var tunga. Men skam den som ger sig. 10 X 2 blev det i alla fall och sedan 10 minuter på skaken.

Hemma igen däckade jag i soffan och vilade lite tills mina pojkar kom hem. De har varit och fotat de 4 finaste bilarna vi har. Lägger in någon bild sen för nu ska jag in i duschen och fixa till mig inför kvällen. Den stora frågan är nu "vad ska jag ha på mig?" Vill ha något riktigt snyggt men de nya snygga kläderna är förstora. Vilket bekymmer, eller not. Ha en underbar dag så hörs vi.

Macka med rökt makrill

Päronpulver

Äpple

Till kväll blir det lite extra gott med kräftor och tillbehör.

Kram på er.  

Ovido - Quiz & Flashcards