Alla inlägg den 20 september 2011

Av Carina Almqvist - 20 september 2011 20:34

Jag säger bara oj oj. Vilken intensivdag. Så många människor runt mig hela tiden. 4 lärare och en massa elever. Inte lätt att hålla koll på dom alla. Huvudet snurrar rundor och tankarna är massor. På dåligt humör för jag inte kan fullfölja en sak till slut innan jag börjar på nästa. Men det är bara att bita ihop och hoppas att morgondagen är lugnare.

I morse tog jag en macka med brie.

Banan

Ananaspulver

Älgskavsgryta med lök,bacon,och cremefrash röra och ris. SUPERGOTT

Vatten och kaffe.

Nere på gymet tog jag verkligen helt ut mig i dag. 50 minuters irriterande gång, 30 X 2 situps och skaken.

Helt genomsvettig och trött men blodtrycket gick nog ner lite nu efter denna avreagering. Ha en fortsatt skön kväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards