Alla inlägg den 14 september 2011

Av Carina Almqvist - 14 september 2011 18:43

I dag var det en utten da för eleverna som gjorde sin uppkörning. Ingen som blev godkänd. Vi är inte vana vid att våra elever kuggar men i dag kom det 3 stycken på raken. Då är kuggningarna avklarade för ett tag framöver tycker jag. Nya friska tag ni duktiga elever. Ännu en dag som bara har sprungit iväg. Jag hinner knappt prata med Ewa och Igor för vi har så mycket att göra allesammans. Vilket är superkul, men lite jobbigt när vi aldrig kan pratas vid. Körjournalerna är fullbokade många veckor framåt och även Helen som täcker upp hos oss så mycket hon kan är fullbokad. Angenäma bekymmer.

Dagens måltider. HMM om man nu kan kalla det måltider.

Frukost i morse med grovt bröds mackor med kaviar och te.

Banan

Päronpulver

Proviva skogsbär. Inte särskilt gott

Ananaspulver

Ikväll ska jag ta några riskakor till kaffet. Ser fram emot det.

Ikväll står jag över träningen för känner att jag vill umgås lite med min familj fast jag är den mesta tiden i tvättstugan. Nåja. Lite prat hinner vi väl med hoppas jag.

  

Ovido - Quiz & Flashcards