Alla inlägg den 26 september 2011

Av Carina Almqvist - 26 september 2011 20:04

Så därja. Då har man klarat av den här måndagen också. Jätte härligt väder hela dagen men jag blev så himla frusen vid middagstid i dag. Förstår inte det. Jag har haft känning av mina gallstenar ända sedan i fredags. Det är inte alls kul. Vill absolut inte få problem med dom nu när jag är i full gång. Nåja. I dag är det lite bättre så jag håller tummarna att det är över för denna gången.

I dag har jag haft en lite ätar dag.

Frukosten bestod av havgregryns gröt/välling med blåbär. (jag tog för mycket vatten i grynen så det blev nästan flytande.) Mjölk

Banan

Ananaspulver

Proviva Nypon

Nektarin

Päronpulver

I kväll tar jag någon riskaka och mjölk.

Vatten.

50 min Walk, 30 X 2 situps. 50 rodd. 10 X 2 på styrkemaskinen och 10 minuter skak.

Ovido - Quiz & Flashcards