Alla inlägg den 5 september 2011

Av Carina Almqvist - 5 september 2011 21:25

Då har jag återigen haft en hektiskt måndag utan lunchrast. Måndag är det stirrigaste dagen på hela veckan. Hade inte varit fel att börjat lite tidigare så jag hade hunnit få undan lite innan folket vaknar. Men men. Vädret har inte varit det bästa i dag. Mulet och regn hela dagen.

Frukosten bestod av havregrynsgröt med mjölk och mina färska hallon. Mums.

Banan

Päronpulver

Proviva ananas

Päronpulver

Riskaka

Äpple

Vatten, kaffe

Träningen i dag fick bli nere i gymmet. 30 minuters fullt ös på löpbandet, 10 minuter i roddmaskinen och 5 minuter på vibrationsmaskinen. Det killar så otroligt i hela kroppen så man kan knappt gå av den när man är klar. Jag gjorde 30 situps också när jag ändå höll på.

Fick påminna min familj ikväll om att det är himla kul att någon påpekar att man är duktig. Synd bara att man ska behöva säga till om en sådan enkel sak.


Ovido - Quiz & Flashcards