Alla inlägg den 15 september 2011

Av Carina Almqvist - 15 september 2011 21:10

I dag har Frida varit och hälsat på oss. Alltid lika härligt kul när hon kommer och hälsar på. Hoppas att hon snart är igång på riktigt igen. I dag har jag hållit diet i 2 veckor. Det ger resultat både på vågen och på måttbandet. Det sporrar mig verkligen när jag tycker att den sista kilometern på bandet är motig. Då tänker jag på resultaten. Inte för att de här minus kilona märks på mig så märker jag själv det på byxorna. De sitter lite lösare i midjan. Jag försöker peppa mig själv och sporra mig till att ta i lite till och när jag känner mig hungrig så tar jag någon frukt eller något annat nyttigt och sedan säger jag till mig själv. "Nu var du duktig vännen, Du kommer att klara det här". Om ingen annan peppar mig så gör jag det själv.

Nåja. Maten i dag har varit sannerligen god. Morgonen började med:

youghurt med flingor

Banan

Ananaspulver

Proviva skogsbär

Köttgryta med grönsaker,bambuskott och ris

Grapefrukt

Vatten och kaffe.

50 minuter på bandet, 30 situps och 30 drag i rodden på det högsta.

Kram till alla.

Ovido - Quiz & Flashcards