Alla inlägg den 27 september 2011

Av Carina Almqvist - 27 september 2011 19:45

I dag tycker jag att det har varit en bra dag. Fått lite mer klartecken på jobbet och känner att jag blir uppskattad för det jag gör. Jag har förvisso alltid kännt och förstått det men i dag så fick jag det definitivt klart för mig. Solen har lyst varmt även i dag. I morgon ska jag till frissan så jag hinner kanske inte uppdatera bloggen i vanlig ordning men jag återkommer på torsdag i så fall.

I dag har jag ätit:

Macka med rökt makrill och oboy. Ja jag vet att det är en sockerbomb men ibland måste man bara.

Banan

Päronpulver

Proviva Nypon

Makaronilåda med bacon och broccoli

Nu har jag tränat och faktiskt utökade jag walken till 5 KM. Det är faktiskt en halv mil. Det ni. Det tog ca 53 minuter. Sen tog jag

30 X 2 situp, 10 X 2 på styrkemaskinen. 5 minuter skak.

Nu ska jag in i duschen och sedan blir det nog någon frukt.

Känner faktiskt av magmusklerna nu ikväll. Har tränat magen ganska hårt. Känner ändå att jag inte har gått ner så mycket denna sista vecka men det är inget att hänga läpp för, det kommer fler veckor.

Kram och natti natti.

 

Ovido - Quiz & Flashcards