Alla inlägg den 21 september 2011

Av Carina Almqvist - 21 september 2011 18:34

Vilken härligt underbar överraskning jag fick i dag. Vid lunchtid på jobbet så stannar Citybud utanför trafikskolan och kära Ella kommer ut. Hon har en blomma i handen och min första tanke var att någon "gammal" elev har skickat blomsterbud. Men icke. Blomman var till mig från Ella. Hon är en helt otroligt varm person. Tänker på alla. Jag blev jätteglad för blomman och ännu gladare för kortet.   Tack igen söta du.

Jobbet har varit som vanligt. Inte lika stor bikupa idag men tillräckligt. I kväll tar jag paus från träningen och pratar lite med min familj.

Min supergoda matdag ser ut så här.

Youghurt med flingor

Banan

Ananaspulver

Proviva skogsbär

Päronpulver

I kväll tar jag någon frukt och kaffe.

Vatten till tusen.

  


Ovido - Quiz & Flashcards