Alla inlägg den 16 september 2011

Av Carina Almqvist - 16 september 2011 19:18

som Thomas DiLeva sjunger. Ja så är det. Dagarna flyger sin väg. I dag var det sista dagen för denna två veckors intensivkurs. På måndag börjar en ny omgång med 5 nya elever. Livet rullar på. Dag efter dag. Jag kämpar med mitt varje dag. I dag har det varit en tuff dag. Varit hungrig och kännt mig allmänt ur gängerna. Ingen märker något, ingen säger något, och jag kör på som vanligt. Men inom mig så är det lite i uppror. Direkt när jag kom hem i dag så gick jag ner i källaren och körde mitt pass. 50 minuter på bandet och 30 situps och 30 tunga rodd tag. Genomsvettig och trött gick jag hem och svepte ett glas ananas pulver. Hajja så jäkla gott.

Nu väntar duschen och sedan ska jag sätta mig vid TV i min ensamhet för killarna är i verkstaden och snyggar till Musse inför träffen i Borås i morgon.

I morse åt jag två grovt bröds mackor med brie. Mums

Banan

Ananaspulver

Ananaspulver

Frukt och riskakor i kväll.

Vatten så jag snart kan simma i mig själv. Kaffe

  Visst är det väl en skönhet?

Ovido - Quiz & Flashcards