Direktlänk till inlägg 17 september 2011

Super lördag.

Av Carina Almqvist - 17 september 2011 17:46

I dag har jag haft en super duper trevlig lördag med mamma och pappa. Jag körde hem till dom i förmiddags och då började vi med en kopp kaffe. Sen körde vi till Degeberga chark. En jättefin gårdsbutik på landet. Så fint kött de hade där. Mamma köpte lite högrev och jag fick blandfärs, grillkorv, isterband och Tollarps senap av pappa. Det skulle han bjuda på tyckte han. Sen körde vi till Östra sönnarslöv för att köpa morötter men det hade dom inte så vi köpte frukt istället och sedan körde vi till Tollarp och köpte morötterna. Sen begav vi oss hemåt igen. Väl hemma igen så gjorde mamma middag. Grillad kyckling med sås och potatis. Mums med mammas mat. Mitt i alltihopa ringde Fredrik från Borås. De är ju på mustang utställning där. Han var så himla glad för han hade vunnit FÖRSTA PRIS igen för finaste bil i hans klass. Andra utställningen och andra priset. Bättre kan det väl inte bli, eller hur? Han är så duktig min lilla åkardräng. Måste berätta vad pappa sa när jag kom in till dom idag. "Nä men, har du bantat ner dig tösagribba? Du e ju redet grann." Tack pappa det värmde verkligen mitt hjärta.

När jag kom hem från Skärhus så gick jag ner i källaren och tog mitt pass på 50 minuter gång, 30 situp, 50 rodd på det tunga i dag med och sedan klämde jag till med 10 minuter skak. Man får nog inte använda den mer än 10 minuter för den stängde av sig själv då. Nu känner jag mig glad och lycklig så nu ska jag sätta mig i soffan och invänta killarna från Borås.

Ha en härlig lördags kväll.    

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Carina Almqvist - 12 december 2011 21:28

Så var det måndag och ny vecka igen. Helgen gick i rasande tempo och måndagen likaså. Om man skulle börja tänka på julklapps inköpen nu kanske. Jo men visst. Det hade ju varit OK om man hade visst vad man skulle köpa. Tur att jag inte har så många at...

Av Carina Almqvist - 11 december 2011 22:20

Äntligen helg, eller? Nähäpp. Den är redan slut. Var tog den vägen då? Jo.Vid spisen. Men jag är glad att jag har hunnit göra så mycket. Började vid 10 i morse och sätter mig nu här nyduschad och klar för sängen. Men det här har jag gjort: ...

Av Carina Almqvist - 10 december 2011 22:18

En supertrevlig lördag tillsammans med mina föräldrar. Vi började tidigt i morse med att äta frukost. Efter det bakade vi ca 300 musslor. Många som vill ha av dessa mycket goda kakor. Syrran ska ha, jag ska ha och mamma ska ha och inte ska vi glömma ...

Av Carina Almqvist - 6 december 2011 22:22

I bland händer det saker som gör att man tappar sugen. Det räcker med ett ord eller en konstig min så är man nere på noll. Riktigt så illa är det egentligen inte men känner att ibland kvittar det vad man gör eller säger för det misstolkas ändå. En bl...

Av Carina Almqvist - 29 november 2011 22:16

Ja det är det. Tiden bara springer iväg och vips så är det långt över tiden. Men det är ju så kul. Vad jag snackar om? Jo TV-spel. Just nu är jag hel frälst i Rachet å Clank. Det är så himla kul. Men livsfarligt beroende framkallande. Sonen håller ...

Ovido - Quiz & Flashcards