Alla inlägg den 1 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 1 oktober 2011 18:34

I dag var jag inne i stada ett snappt spel. Sonen var med en stund och vi var inne på Telenor. Hmmm säger jag bara. Vilka expediter. Försöka lura på ett nytt 24 månaders abbonemang när man inte vill förlänga något över huvudtaget. Tur att vi är "lite" smarta och förståndiga i alla fall. Sen gick jag in på KappAhl och hittade 2 st snygga toppar. Jag blev så himla glad för jag kunde köpa en storlek mindre. Hajjjjjja maj. Och vet ni vad? På två nätter har jag inte haft ont av gallstenen. I natt har jag sovit som en stock. Bästa natten på en hel vecka. Suveränt. När jag kom hem från stan och handlingen så fikade jag och sedan fast det fina vädret så gick jag ner i min källare. Jag kände att jag skulle få ut mer från träningen där än om jag gick ute en runda. Sagt och gjort och så här har det blivit under dagen:

Macka med ost

Banan

Ananaspulver

Tacos. Smarrigt.

Blir väl något till kaffet ikväll.

5 km walk. 30 X 2 situp. 50 rodd. 10 X 2 styrka och 5 minuter skak.

Jag räknade innan att på 5 dagar har jag gått 2,5 mil. Det är duktigt av mig tycker jag.

Nu ska jag kolla tv lite och umgås med maken min.

Ha en trevlig lördags kväll.

  

Ovido - Quiz & Flashcards