Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 3 oktober 2011 21:01

Oj vad helgen har gått fort. Redan vardag igen. I går var det inte så mycket sol men desto mer dimma. Killarna fixade lite med sitt som vanligt och jag körde till Eko och kollade lite. Men jag blev besviken för jag tycker inte att Eko är som det har varit. Sen på eftermiddagen körde till till svärföräldrarna och grillade korv. Mumsigt värre. Jag plockade de sista hallonen också. Helt otroligt så mycket hallon det har varit i höst. I dag har jag jobbat som vanligt. Det mesta av tiden i dag har varit att skriva anställningsbevis till Helen och Frida. Pratat med revisorn och visat Frida lite av mitt arbete. Hon ska jobba några timmar för mig när jag har ledigt i Vecka 43. 6 nya intensivkurs elever. Fullt upp med andra ord. Nu har Igor sitt lilla harem.  

Frukost med rågflingegröt och hallon, mjölk

Banan

Päronpulver

Ananaspulver

Riskakor med ost

Vatten, kaffe

5 Km walk, 30 X 2 situps, 50 rodd, 10 X 2 styrke och 5 min skak.

Emeli Svensson kom in med en jättefin orkidé och en trisslott till mig på min födelsedag. Härliga tjej. 50 Kr var det i vinst också så det var ju ännu roligare.

Kram till er alla. 


Ovido - Quiz & Flashcards