Alla inlägg den 8 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 8 oktober 2011 20:16

För första gången på länge så tycker jag att helgen är för kort. Visst jag har en hel dag till men så mycket som jag känner att jag borde göra det hinner jag inte i morgon. Vi ska köra hem till både mina svärföräldrar och föräldrar i morgon. Jag behöver städa, stryka och förbereda någon mat till veckan. Jaja. Vi får se vad jag hinner med. I dag har jag i alla fall varit och handlat lite. Jag har köpt ett par jeans och tro det eller ej men 2 storlekar mindre. Det är så jäkla kul. Visst sitter de aningen hårt men det ska vi snart rätta till. Vi har också varit och köpt en ny skrivare till vår laptop. Jag fick den i födelsepresent av maken min. TACK vännen. Maten i dag har varit super.

Frukost med rostade mackor.

Kiwi

Blåbärspulver

Stekt ytterfilé i cremefrashsås mes kantareller och stekta småpotatisar, sallad

En liten bit av Maddes VV chokladtårta. Smarrigt.

Tränat har jag gjort.

5 km gång, 30 X 2 situps, 50 rodd och 10 X 2 styrka.

Ovido - Quiz & Flashcards