Alla inlägg den 18 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 18 oktober 2011 19:36

Du kommer med solsken i dag, du kommer med solsken till mig. Denna låt fick jag på huvudet i eftermiddags och kunde inte släppa tanken på vem tusan det var som sjöng den. Jag funderade och funderade och till sist kom jag på det. Östen med resten eller något sådant hette dom. Mina kolleger tyckte nog jag var tokig när jag bara satt och nynnade på den. I dag har det varit ett tråkigt väder. Regn och regn. Värdelöst. Mörkt hela dagen. I dag har hemsidekillen varit och fotografetat oss tillsammans med de nya bilarna. Jag tyckte inte att jag skulle vara med för jag är ju ingen lärare men Igor sa att alla ska vara med. Nåja. Då fick det ju bli så. Undrar hur detta blir.

Dagen började med:

Rågflingegröt med hallon och mjölk

Banan

Blåbärspulver

Clemantin

Farmors soppa och knäcke med ost

I kväll tar jag en kopp kaffe.

Tränat som attan i kväll med. Känner faktist av lite träningsvärk nu för jag har ökat upp hastigheten på löpbandet så 5 km tar knappt 52 minuter att avverka. Snacka om att svetten lackar. Härligt

Funderar på att skriva ut en bild på mig från i somras och sätta upp någonstans så att jag ser den väl. Tänker på Madde som är så duktig. Hajja oss Madde.


Ovido - Quiz & Flashcards