Alla inlägg den 29 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 29 oktober 2011 15:08

I dag har vi varit och kollat på lägenhet. Ja inte till mig utan till sonen. Den ligger fint på landet med hästar runt omkring. Ett fint läge med andra ord. Lägenheten skulle renoveras så den var inte ledig förrän till nyår. Men den var tom nu så vi kunde kolla på den. Den var i etage och mycket svårmöblerad. Rummen var små och avlånga så det är inte lätt att placera möblerna snyggt. Man kan bara ha dom på ett sätt. Annars var den fin med ett nytt kök. Vitvaror och köks skåp var vitt och fint. Men där fick knappt plats något pyttelitet bord för då satt man i hallen. Han blev inte heller så förtjust i den. Han  måste ha något att jämföra med tycker vi. Nu har jag varit och tränat rejält för ikväll ska vi på restaurang. Svärföräldrarna hade ju bröllopsdag igår och ville att vi skulle gå ut och käka och det ställer vi ju upp på.

Killarna är nu i verkstaden som vanligt. Men då kan jag passa på och sätta mig i soffan och sticka lite. Vi hörs och syns och en önskan till alla mina vänner om en härligt solig och skön helg.

Sparsam frukost och lunch för att kunna få ner gooooood mat ikväll.

Tränat som vanligt i 1 timme och 20 minuter. Försökte mig på pilatesbollen med resultatet att jag kasade av dig och hällde vatten i ansiktet på mig. Nåja. Jag krossade inga ben åtminstone.

Kram på er kompisar.

 

Ovido - Quiz & Flashcards