Alla inlägg den 20 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 20 oktober 2011 20:51

Hur kan det bli så egentligen? Jag som har kämpat precis likadant denna vecka som alla andra. Ändå har jag gått upp hela 4 hg. Jag vet att jag inte ska hänga upp mig på vågen utan känna hur kroppen känns. Men i alla fall. Inte tusan vill man att vågen ska visa mer än förra veckan. Visst är det väl vanligt att det blir så här men lite irriterad blir jag allt. Men det kommer fler veckor. I dag har det regnat och varit tråkigt väder igen. Inte alls roligt. Men efter maten ikväll rusade jag ner i lokalen och tränade lika hårt som vanligt. Jag la faktiskt till en maskin i dag. Helvetesmaskinen. Jag körde 100 runder på den. Jag som blev trött efter ett par runder innan gav mig tusan på att jag skulle igenom den. Skam den som ger sig.

Macka med leverpastej och gurka.

Banan

Blåbärspulver

Clemantin

Älgskavsgryta med makaroner

I morgon är en ny dag med nya friska tag.




Ovido - Quiz & Flashcards