Alla inlägg den 26 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 26 oktober 2011 19:15

Vilken helt otrolig dag alltså. Började med massage i morse. En halvkropps massage på Hälsa och Helhet. Lina som min massör hette var jätte duktig. Jag var rädd att hon skulle snacka en massa och det vill ju inte jag när jag ska njuta. Men hon var tyst hela tiden. Hon började att linda in mig i värmedynor och sedan masserade hon huvudet på mig. Hon fortsatte ner mot axlar, nacke och rygg. Det gjorde ont i axlarna men det var samtidigt en skön känsla. Efter den massagen fick jag vända på mig och hon masserade händer och fingrar. Armarna upp till axelfästet och även axlar, hals och bröstkorg. Hon avslutade med ansiktet. Så jäkla skönt det var alltså. Denna varma stämning, levande ljus och härlig musik. Jag vill göra detta igen. Men 550 kr har jag inte råd med så ofta. Tack mina kära kolleger för denna födelsedagspresent. Sen skulle jag gå och shoppa lite var det tänkt men vädret ville inte vara mig tillags utan det ösregnade när jag kom ut. Men en liten runda blev det ändå. En brun manchester kjol, en grå tröja och ett skärp handlade jag och sedan körde jag hem. Satte mig i soffan med en kopp kaffe och plötsligt vaknar jag till. Då hade jag sovit i en timme. Vet inte när det hände senast. Härliga ledighet. Nu har jag tvättat och ska sätta mig i soffan med killarna och bara njuta. I morgon är det Hörby med föräldrarna som gäller.

Tack och godnatt från en nöjd men lite öm kvinna.

  

Ovido - Quiz & Flashcards