Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 31 oktober 2011 21:16

Härligt med måndagar då man kommer tillbaka till jobbet efter helgen. Och dessutom efter en hel veckas ledighet. Härligt att träffa mina kollegor igen. Som jag hade väntat mig så var det en hel del att styra upp efter att inte har varit på min plats på en vecka. Det var ändå ganska OK men jag vill ju ha det på mitt vis. Dagen gick jättefort och innan jag visste ordet av så var det dags att köra hem. Jag körde maken till jobbet i morse för sonen skulle ha min bil. Hans 240 är nu insatt för vinterförvaring och 740 ska besiktigas och ställas in i morgon så han får ha min bil även i morgon. Ska bli så himla skönt när allt detta är gjort. Jag klagar ju på att jag alltid är själv. Att jag alltid får handla och fixa själv. Men i går söndag var vi faktiskt tillsammans i några butiker. Gissa vilka? Jo Biltema, Swedol och rusta. Hajjjaaa. Så jäkla kul. I morgon får jag upp med tuppen igen och köra mannen till jobbet.

Macka med rökt makrill

Banan

Blåbärspulver

Clemantin

Smultronpulver

Riskakor med ost.

Tränat som vanligt i 1 timme och 20 minuter.

Kom faktiskt ner 2 stycken till i dag. Ovanligt.


Ovido - Quiz & Flashcards