Alla inlägg den 22 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 22 oktober 2011 16:08

HELP. I need somebodys help. Mina svärföräldrar firar 50 årig bröllopsdag på fredag och jag vet absolut inte vad jag ska ge dom. När mina föräldrar för några år sedan hade guldbröllopsdag så fixade syrran och jag en helkväll med mat och tal och det blev verkligen lyckat. Nu vill mina svärföräldrar bara att vi ska gå på restaurang på lördag men jag vill ju ge dom något speciellt. Så vänner och kamrater. HJÄLP mig att hitta på något. Dagen har annars varit lugn. Med handling och träning som vanligt. Nu ska jag snart börja förbereda bakpotatisen inför kvällen.

Macka med ost och marmelad.

Banan

2 knäckemackor med rökt korv.

Ikväll blir det bakpotatis med skinkröra och sallad.

5 km ökat tempo på banan

30 X 2 situps

100 rodd

100 h-maskin

10 X 2 styrke

6 minuter skak och sedan la jag till en stegmaskin som går snett. Tror att det gör nytta för sidfläsket. 100 snabba på den.

GLÖM NU INTE ATT JAG BEHÖVER HJÄLP.


  


Ovido - Quiz & Flashcards