Alla inlägg den 14 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 14 oktober 2011 20:09

Jaha. Så har denna veckan också gott. Snabbt som vanligt. Varit en turbolent vecka men nu återstår det att se om allt är OK tills nästa vecka. Minus 2 grader i morse. Första gången jag fick skrapa rutorna denna vintern. Känns för jäkligt ska jag säge.

Men solen har varit framme och lyst i dag så det har varit en fin höstdag i alla fall.

Macka med Oboy.

Banan

Päronpulver

Blåbärspulver

Riskakor med grillad kyckling.

Kaffe och vatten.

5 km walk. 30 X 2 situps, 60 rodd. 10 X 2 styrka och 5 ½ min skak.

Tycker det hade varit roligt att prova något av de andra styrke grejerna men jag vet inte riktigt hur de funkar. För det mesta är jag själv där nere också så ingen jag kan fråga. Nåja. Jag får väl prova lite själv nästa gång.

Ha en bra kväll med mycket fredags mys..


Ovido - Quiz & Flashcards