Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 27 oktober 2011 16:29

Efter 7 veckors hård och tuff kamp så har jag nått mitt första delmål. 10,4 kg har försvunnit och 10 midje cm har jag också tagit förväl av. Så himla kul att kämpandet ger resultat. Nästa delmål. 5 kg till.

I dag har jag återigen haft en himla trevlig dag. Jag körde hem till mina föräldrar och följde med dom till Hörby för att handla. Vi gick en sväng på torgen och var på banken och någon annan affär. Sedan körde vi till kvantum och handlade. Vi körde nerom Hörby trafikskola och kollade men ingen bil var hemma. Tack för kaffet Jenny.   När vi sedan skulle köra hemåt så såg jag att Per kom på en väg vänster om oss. Jag körde sakta mot dom och vevade ner fönstret och vinkade på honom. Antingen såg han att det var jag och vinkade glatt tillbaka eller så har jag satt myror i huvudet på honom nu. Undrar vad det är? Saknar tiden när han jobbade hos oss. Nu har snart ledighets veckan tagit slut. Tänk så fort det går. Men jag är jättenöjd med allt som jag har hunnit med att göra. I morgon firar mina svärföräldrar Guldbröllopsdag. Det ni. 50 år som gifta. Det är respekt. I morgon ska jag inte ställa någon väckarklocka utan gå upp  precis när jag vill på min sista lediga dag.

Youghurt med flingor

Smörgåstårta från Sandhem med föräldrarna. MUMS

Är fortfarande mätt fast det har gått några timmar och hårdträning.

Får se vad jag tar för något ikväll.

Tränat som vanligt i 1 timme och 20 minuter.

Ha en skön kväll och kram på er.  



Ovido - Quiz & Flashcards