Alla inlägg den 24 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 24 oktober 2011 19:21

Vilken härlig dag, tralalala. Jag är jätteglad tralalala. Låååång frukost hos syrran i dag och det var mycket trevligt. Det har vi inte gjort på många år. Förr när även jag var ledig någon dag i veckan så fikade vi ofta hos varandra eller i stan. Men nu jobbar jag ju varje dag så det blir aldrig tillfälle till det. När jag kom hem så gick jag ner i lokalen och körde ett ordentligt race.

Fralla. Ägg och sill

Smultron pulver. Ny sort som inte alls var dum heller.

I kväll tar jag någon riskkaka med grillad kyckling.

Ökade på löpbandet med både fart och hastighet. Kolla bilden sen.

30 X 2 situps.

100 rodd

10 X 2 styrka

100 h-maskin

100 för sidfläsket  

6 minuter skak.

Att det kan vara så jäkla skönt att träna. 1 timme och 20 minuter tog detta i dag.



  Nöjd, svettig och belåten efter ett tufft träningspass.


Ovido - Quiz & Flashcards