Alla inlägg den 21 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 21 oktober 2011 19:01

Ja nu är det Fredag kväll och vi ska vara tilsammans. Härliga Streaplers. Vaknade till den i morse och sen har den följt mig hela dagen. Sista jobbedagen avklarad för denna veckan och även för  nästa. Ska bli så skönt att vara ledig en hel vecka. Är så trött på boknings systemet som inte funkar efter Trafikverkets uppdatering. Har haft driftstopp hela eftermiddagen i dag. En fredag! Hur genomtänkt är det????? Men jag hade iallafall turen att få snacka med en man från Linköping som lovade att han skulle ta tag i ombokningsproblemet, så det var kanske det dom gjorde i eftermiddags. Nåja. Nu ska jag inte tänka på det på en vecka. (eller not. Min käre chef behöver kanske min hjälp och då rusar jag) Solen har lyst i dag. Emellanåt ialla fall. Dagen har som vanligt gått fort.

I kväll tränade jag innan maten så nu kan vi bara sätta oss i soffan och koppla av.

Macka med leverpastej och gurka

Banan

Blåbärspulver

Hemmagjord pizza som var MYCKET god.

Kaffe ikväll.

Träningen är densamma med lite tillägg i h-maskinen.

Med önskan om en härlig helg kryper jag upp i soffhörnet.

  

Ovido - Quiz & Flashcards