Alla inlägg den 7 oktober 2011

Av Carina Almqvist - 7 oktober 2011 19:19

Visst har väl många genom åren sagt att jag är lite konstig. Men nu börjar jag faktiskt tro på det själv också. Varför då, undrar ni säkert? Jo jag har kommit på mig själv med att gilla träningen. Jag. Som inte har tränat på många år tycker att det är jättekul. Fast jag är själv de flesta kvällarna så gör jag mitt pass och njuter när svetten rinner i nacken ner på ryggen och från ansiktet ner mellan......... ;)

Arbetsdagen har varit kul som vanligt. Massa omväxlande arbetsuppgifter och telefonsamtal till en mycket trevlig kille på preem. Jag tror att jag gjorde hans fredag till ett minne för livet.

Frukost med macka

Banan

Ananaspulver

Bananpulver

Ikväll blir det riskaka med grillad kyckling.

5 km walk, 30 X 2 situp. 50 rodd. 10 X 2 styrka, 5 min skak.

10 baklänges/uppochner situps.

Ha en härlig fredagskväll.

Ovido - Quiz & Flashcards